Drugie życie rzeczy - Stare T-shirt -y / Upcycling


Nie będę wyjaśniać co to jest ten upcycling, bo możecie sobie o Nim przecie w interentach poczytać.
... czym jest dla mnie???
Już nie raz pisałam o moim zbieractwie wszelkiego rodzaju rzeczy, ostatnio doszło nawet do tego, że postanowiłam przerobić szopkę (taki mały domek na ogródku) na magazyn przydasiów, puszek, rolek, pudeł, butelek i innych. 
Ja po prostu wszystko mogłabym przerobić, to jest czasami jak gra, albo wyzwanie.... widzisz coś i myślisz, zrobię z tego........

Upcycling - uzależnia, wciąga, daje mnóstwo satysfakcji  a co najlepsze NIE ma negatywnych skutków ubocznych dla organizmu!

Żeby Was zainteresować tematem i pobudzić do myślenia, pokażę propozycję ponownego wykorzystania starych, za małych, poplamionych albo uszkodzonych T-shirtów!!!
Second Life jest jednym z głównych nurtów w mojej domowej pracowni MDMXproject.

Co można zrobić ze starych T-shirtów:




Miłego i kreatywnego Dnia
Buziaki
Justyna

Etykiety: , ,